tisdag 18 juni 2013

Top Ten Tuesday - Topp tio böcker på min att läsa-lista

Lite av en follow-up på föregående inlägg.

Utan inbördes ordning:
 
Assassin's Apprentice - Robin Hobb


Efter floden - P.C Jersild

The Night Circus - Erin Morgenstern

NOS4R2 - Joe Hill

The Killing Floor - Craig DiLouie

The Twelve - Justin Cronin

The Amazing Maurice and his educated rodents - Terry Pratchett

Under Kupolen - Stephen King




Fragile Things - Neil Gaiman
Carpe Jugulum - Terry Pratchett

 Ja... okej, först ska jag läsa The Twelve, resterande böcker är utan inbördes ordning!



4 kommentarer:

  1. Både Cronins och Kings bok är fantastiskt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra! Älskade The Passage så jag har stora förhoppningar på The Twelve. Av King är jag ett gammalt troget fan :)

      Radera
  2. Efter floden läste jag för många herrans år sedan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minns du om du tyckte om den eller ej?

      Radera