fredag 4 november 2011

Nanowrimo is on!

Det börjar bra. Tre dagar utan att skriva ett ord! Det känns som ett välplanerat tävlingsupplägg. Ursäkternas mästarinna som jag är skyller jag på jobbet. Kaos, problem och stress. När jag väl kommit därifrån har jag tränat, ätit och krupit i säng. Inget läsa. Inget skriva. Bara stänga ner en utmattad hjärna. Inget släktforska. På sin höjd tvångsgosa lite ulltussar. Katter med vinterpäls är för övrigt kopiöst vackra.
Ikväll planerar jag för vin och skrivande. Jag har mycket att ta igen!

1 kommentar:

  1. Jo du, inte kul när man inte kan skriva på beställning. Är liksom ännu svårare om man känner "nu måste jag". Du ska se att rätt som de är skriver du så pennan glöder, eller datorn. Huvudet kommer koka av ideèr och lust./kram anette

    SvaraRadera