onsdag 12 oktober 2011

Liebster blog

Efter nästan en vecka med rinnande ögon, äckelhosta, huvudvärk och snorig näsa känns det lite extra bra att ramla över lite uppskattning. För ramla gjorde jag bokstavligen – under en av de där femminutersperioderna då jag kunde läsa över huvud taget. Hade jag orkat hade jag gjort ett par glädjeskutt! Jag har fått en bloggutmärkelse av Det mörka tornet! Det höll jag helt på att missa i min icke läsande, icke bloggande tillvaro som har varit den sista tiden. Men jag missade det inte! Och det kunde inte ha hittats lägligare! Tack!


Reglerna säger att jag ska skicka kärleken vidare och kärleken går till:

Bokstävlarna – för att hon delar min förkärlek för litterärt mörker i (nästan) alla former.
Hellre barfota än boklös – för hårdocken, boktipsen och skrivarpeppen. För igenkännandet.
Ett hem utan böcker – för den genuina läsglädjen.
Dantes bibliotek – för deras härliga frispråkighet
Bokbabbel – för boknörderi och Converseskor.

Genemsamt för alla är att de alltid är inpirerande att läsa. Det finns alltid boktips att tillgå och finurliga tankar att njuta av. Det är nördkärlek på allra bästa vis.

Reglerna då:
Klistra in utmärkelsen på din blogg.
Tacka personen/personerna som gav dig utmärkelsen och länka till bloggen/bloggarna.
Välj ut fem personer du vill ge utmärkelsen till.
Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar