lördag 26 februari 2011

Day 24 - A book that you wish more people would've read

Det jag önskar mest av allt är att folk inte vore så inbilska. Hur många känner jag inte som vägrar läsa t.ex fantasy och science fiction för att det inte är fiiin litteratur?! Jag önskar att folk i allmänhet ville ge all form av litteratur en ärlig chans innan de avfärdade den. Att man inte var så trångsynt!

Apropå trångsynt: jag önskar också att fler ville läsa Richard Dawkins Illusionen om Gud. Den skulle ge åtminstone ett par personer en ordentlig tankeställare.

4 kommentarer:

  1. Ibland behöver man inte göra annat :)

    SvaraRadera
  2. Den fick jag i present av min mor och kan for tillfallet inte hitta, har letat nastan overallt. Pa sa #$$^^&^& stallen kan den vla inte gomma sig? Det ar ju inte sa att jag bor i ett slott, utan i en yttepyttig tva....

    SvaraRadera
  3. Ibland tror jag faktiskt att alla hem har en extra dimension där borttappade saker hamnar...

    SvaraRadera