tisdag 18 januari 2011

Torsdag? Tisdag? What ever!

En tisdag med Fiktiviteters lilla torsdagsenkät. Jag är inte långsam, jag är jävligt snabb!

Idag...

...läser jag: Stephen Kings Duma Key. Valet därefter blir svårare – att läsahögen börjar likna det lutande tornet i Pisa.

...gör jag: Hänger upp Concealhyllor på vardagsrumsväggen – ett sjukt snyggt sätt att rädda det lutande tornet från att falla.

...ser jag på: handboll. Sverige möter Argentina ikväll.

...längtar jag efter: helgen. Rödvin, bok och brasa, det är allt jag behöver.

4 kommentarer:

  1. Jag har också svårt att välja vilken bok som ska bli nästa pga ett pisatorn hemma hos mig också... Hyllor låter som en god idé ;)

    SvaraRadera
  2. Hyllor är hur bra som helst men hur många man än har räcker de aldrig till. Jag förstår inte, böckerna verkar föröka sig som kaniner ;)

    SvaraRadera
  3. Jag måste skärpa mig och börja läsa. Har ju bara läst måste böcker en längre tid./anette

    SvaraRadera
  4. Läsa är så mycket roligare när man får välja bok helt själv :)

    SvaraRadera