torsdag 11 november 2010

01 - Presentation av mig

Vem är hon? Hon bakom den bångstyriga luggen?

Jag skulle inte ljuga om jag kallade mig en hårdrockande boknörd men en faiblesse för tatueringar och lakrits. Jag älskar vintern och snö. Längtar till julen. Skickar mängder av sms men ringer mer sällan. Äter när jag har tråkigt och ibland när jag är ledsen. Tycker om att träna i grupp men gör det inte speciellt ofta. Sörjer ibland att jag gav upp simningen för handbollen.

Jag delar mitt hem med två underbara och underhållande katter. De är mina bebisar. Ibland dricker jag för mycket kaffe och jag biter på naglarna så fort nagellacket flagnar. Har ett nytt jobb som tar det mesta av min tid och min ork men drömmer om att kunna försörja mig på att skriva. Älskar att skiva. Läsa. Måla. Har social fobi men är så mycket bättre nu.

Älskar mina nära även om de gör mig tokig ibland och tror att de säger detsamma om mig. Älskar till hjärtat värker men avskyr att visa mig sårbar. Vill vara bäst på allt jag ger mig på. Nej, förlåt – jag vill vara bäst på allt, punkt!

Dessutom förutsätter i princip alla mina framtidsplaner att jag vinner drömvinsten på Lotto. Det är väl helt realistiskt, är det inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar