måndag 1 november 2010

Klädutmaningen dag 10

Måndag andra veckan på nya jobbet och jag är inte fullt lika slut som för en vecka sedan. Förhoppningsvis orkar jag snart med att tänka även på hemmaplan, att göra hjärndöda saker som att se på tv är bara roligt när det är the Big bang theory, dvs en timme varje kväll.

Klädutmaningen rullar på med en illröd topp till de svarta jeansen. Jag gillar färgen men det ser aningen fånigt ut med kombinationen trekvartsärmar och vantar. I morgon får det bli långärmat igen!

Om jag kan få infusionspåsarna att sluta snurra runt i huvudet en ska jag ta tag i veckans tematrio straxt och sedan försöka rädda skrivarkursen jag inte orkat lyfta ett finger för den senaste veckan. Tydligen stannar inte livet bara för att min hjärna gör det...

2 kommentarer:

  1. Tydligt det, men det är sååå jobbigt att ta tag i saker när man är så där galet trött.
    Skönt att du känner dig lite piggare dock.
    Ha nu en bra kväll å ta något långärmat i morgon;)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. långärmat idag. tur det var så kallt att jag fick skrapa rutorna i morse.

    KRAM

    SvaraRadera