måndag 22 november 2010

Kaos kaos

Tänk att det kan vara så stressigt att vara ledig. Både kroppen och huvudet går fortfarande på högvarv, trots att jag varit ledig sedan torsdag kväll. Det är så mycket jag borde men inte har lust att göra och så mycket jag vill göra men inte har pengar till. Mitt fokus spretar åt alla håll och ingenting blir gjort. Istället är jag fast i någon slags soffliggarnas limbo. Jag gör inget men kan inte slappna av.

Det skulle vara så skönt att sjunka ner i ett varmt bad men hur bra går det när jag inget badkar har? Varför har jag inget badkar? Vem är idioten som byggt det här huset? Inget badkar! Trodde de att jag skulle få plats i fotbaljan, eller? Inte ens om jag deltog i Biggest loser skulle jag få plats i fotbaljan! Fotbaljan rymmer knappt en av mina katter.

Nej... jag får hitta något annat knep för allt jag vill är att få sjunka ner någonstans tillsammans med Neil Gaiman och utforska Neverwhere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar