tisdag 23 november 2010

13 - Den här veckan

Som om jag skulle komma ihåg vad jag gjort en hel vecka. Nej, dagarna flyter ihop ganska snabbt. Jag har jobbat och jag har yogat, så mycket vet jag. Yogan var grymt skön. Endorfinerna invaderade systemet. Lycka! Det var beroendeframkallande och jag vill bara göra det igen. Det är till och med så illa att jag funderar på att pricka in ett pass yoga före nästa nattpass på jobbet. Vi får se hur jag mår efter det...

Denna vecka är min lediga vecka. Yey! Bara slappa, gosa med katterna och eventuellt stryka ett par julgardiner. Det är snart första advent! Dubbelyay!

Kan hända att jag tar en tur till tatueraren också, för att förbereda ett nytt konsstycke. Jag får ju lön nu och kommer att ha råd med en tatuering! Yay igen! Man kan säga att livet känns ganska bra just nu. Tolvtimmarspass och nätter till trots.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar