lördag 30 oktober 2010

Sovmorgon!

Jag älskar sovmornar! Att jag vaknade med nackspärr hör inte hit, för jag fick ändå sovmorgon. Om jag inte sagt det så älskar jag sovmornar!

Och såhär 7 dagar in i klädutmaningen kan jag konstatera att jag trots allt gjorde ganska bra ifrån mig när jag rensade garderoben sist. Hittills har jag inte hittat något jag känt mig totalt obekväm i. Under veckan har jag ändå använt kläder som jag inte använt på länge och i kombinationer som jag kanske inte skulle testat förut men inget har känts totalt främmande. Det känns bra!

4 kommentarer:

  1. God morgon !!! Sovit länge idag??? Jag vaknade 06.20 kunde inte somna om, tant varning på mig:)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja tantvarning delux!
    Själv sov jag till 12. Lite väl länge men till mitt försvar vill jag påpeka att jag hade besök till midnatt! :)

    SvaraRadera
  3. Sovmorgon är bäst, jag hade kunnat ha en idag faktiskt men eftersom det är tantvarning även här tydigen såååå kan jag inte sova på morgonen. Sen är jag skittrött resten av dagen, bra jobbat av mig.
    Hoppas du sovit gott å länge även denna morgon.
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera