måndag 25 oktober 2010

Klädutmaningen dag 4

DAGENS VILL HA: En städerska
DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, rött linne modell korvstoppare, svart tröja
DAGENS SMINK: Mascara
DAGENS FRISYR: Slarvig tofs
DAGENS HÄNDELSE: Första dagen på nya jobbet
DAGENS LÅT: Miserere mei deus (boken jag läser kretsar kring verket i fråga)
DAGENS PLANER: Laga mat, lägga matlåda, byta torkarblad på bilen, läsa bok
DAGENS SAKNAD: Har saknat mina bebisar hela dagen
DAGENS DUMMASTE: Jag har ingen motorvärmare!
DAGENS SJUKA: Panikångest
DAGENS DROG: Koffein
DAGENS ROLIGASTE: Att komma hem från jobbet
DAGENS FAVORIT: Katterna som mötte mig när jag kom hem
DAGENS KÖP: Torkarblad och spolarvätska
DAGENS GODIS: Mandlar
DAGENS HUMÖR: Glad med ett sting av ångest (nya människor nya miljöer, läskigt!)
DAGENS ORD: Jobba

2 kommentarer:

  1. Så coolt att du fått jobb, måste kännas härligt att komma hem till dom små yrvädren. Som väntat på sin matte hela dagen.
    Jobbigt att du får ångest, hoppas det går över snart iaf.
    Lycka till i morgon, du lär ju somna ovaggad ikväll iaf;)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ja ikväll kommer jag definitivt somna ovaggad!

    SvaraRadera