måndag 4 oktober 2010

Goda omen och en dagvill hjärna

På Neil Gaimans blogg kan man läsa att han mött upp med Terry Pratchett för något och att de skålat i champange för att fira sin överrenskommelse om det där onämnda. Det kan bara betyda något bra. Gaiman och Pratchett i kombination kan inte vara annat är bra. Jag ser fram emot vad det än må vara!

Annars är måndagen lugn och lat. Helgen har varit mysig men jag har inte känt mig ledig. Jag har jobbat mycket på skrivandet och att förbereda mig för ett möte med okända människor. Mötet hade intet med skrivande att göra men det krävde sitt fokus och efter att det gått av stapeln igår eftermiddag hade jag en typisk fredagskvällskänsla i kroppen. Således tog jag helg.

Fast om jag känner mig själv rätt så är jag snart igång med både jobbsök och plugg. Jag har otroligt svårt att göra ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar