fredag 24 september 2010

Grå-grå, grå-grå

Slocknade som klubbad igår kväll. Vaknade med en gröndjävlig spänningshuvudvärk idag. Har inte alls reflekterat över att ytterdörren kanske är olåst. Det var den i alla fall, vilket jag märkte när jag skulle släppa ut katterna i morse. Typiskt obra.

Har massor att göra men vet inte i vilken ände jag ska börja. Det brukar sluta med att jag gör ingenting alls. Skulle helst av allt vilja krypa ner i soffan med min bok. Jag läser så lite i den, bara någon sida om dagen och det känns som jag mest står och stampar.

Behöver nog komma ut lite ur lägenheten för att få enerigerna att flöda. Studier i all ära men det känns inte som jag gör någon direkt nytta. Ge mig ett lager och ett gäng lådor att packa upp! Inte för att jag nu helst av allt jobbar på ett lager men där ser man banne mig skillnad på före och efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar